Tłumaczenia postów w mediach społecznościowych

Portale społecznościowe to nie tylko wieści od znajomych i filmiki ze śmiesznymi kotkami. Te czasy już dawno minęły. Dziś „socjale” są potężnym narzędziem marketingowym, które rośnie w siłę z każdym rokiem.

Według danych z raportu „Digital 2019” media społecznościowe mają 3,484 mld użytkowników, którzy z każdym rokiem poświęcają coraz więcej czasu na interakcję za ich pośrednictwem. Dziś jest to aż 45% całej populacji. Czy w takim kontekście jesteś pewien, że decyzja o nieobecności Twojej firmy w tej przestrzeni nie jest działaniem na jej szkodę?

Jak tłumaczenie postów do mediów społecznościowych może pomóc Twojej firmie?

Media społecznościowe są nieocenione pod względem zwiększania zasięgu marki, ale też budowania jej tożsamości. Możesz wymieniać ze swoimi klientami opinie, poglądy, a tym samym budować wizerunek eksperta i rozpoznawalność  w branży na całym świecie. Możesz również wykreować wizerunek „marki z ludzką twarzą” – taką, która przyciągałaby potencjalnych klientów, ale też wartościowych pracowników.

Wizerunek firmy w portalach społecznościowych

A może chciałbyś komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem nowego, preferowanego przez nich kanału? Oferowane przez portale społecznościowe narzędzia – czatzautomatyzowane wiadomości, chatboty, spersonalizowane reklamy – wystarczą, by usłyszał o Tobie cały świat.

Tłumaczenia dla chatu w mediach społecznościowych

Czy wiesz, że...

By obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych miała sens

To mit, że media społecznościowe są skuteczne tylko w wybranych branżach, ale pod jednym warunkiem. Ta obecność musi mieć sens – być przemyślana, regularna, podporządkowana celowi i strategii. Pomożemy Ci wykorzystać możliwości, jakie dają media społecznościowe – tak żeby starania przekładały się na zyski. Co proponujemy?

Poznaj cenę swojego tłumaczenia

Wystarczy skorzystać z formularza SZYBKIEJ WYCENY lub przesłać tekst na adres info@intopolish.pl