Tłumaczenia postów w mediach społecznościowych
Portale społecznościowe to nie tylko wieści od znajomych i filmiki ze śmiesznymi kotkami. Te czasy już dawno minęły. Dziś „socjale” są potężnym narzędziem marketingowym, które rośnie w siłę z każdym rokiem.
Według danych z raportu „Digital 2019” media społecznościowe mają 3,484 mld użytkowników, którzy z każdym rokiem poświęcają coraz więcej czasu na interakcję za ich pośrednictwem. Dziś jest to aż 45% całej populacji. Czy w takim kontekście jesteś pewien, że decyzja o nieobecności Twojej firmy w tej przestrzeni nie jest działaniem na jej szkodę?
Jak tłumaczenie postów do mediów społecznościowych może pomóc Twojej firmie?
Media społecznościowe są nieocenione pod względem zwiększania zasięgu marki, ale też budowania jej tożsamości. Możesz wymieniać ze swoimi klientami opinie, poglądy, a tym samym budować wizerunek eksperta i rozpoznawalność w branży na całym świecie. Możesz również wykreować wizerunek „marki z ludzką twarzą” – taką, która przyciągałaby potencjalnych klientów, ale też wartościowych pracowników.
A może chciałbyś komunikować się ze swoimi klientami za pośrednictwem nowego, preferowanego przez nich kanału? Oferowane przez portale społecznościowe narzędzia – czat, zautomatyzowane wiadomości, chatboty, spersonalizowane reklamy – wystarczą, by usłyszał o Tobie cały świat.
Czy wiesz, że...
- Najpopularniejszym w Polsce komunikatorem jest Messenger. Korzysta z niego ponad 12,8 mln użytkowników – również w celach biznesowych (wg Statista, marzec 2019).
- 58% użytkowników wybiera kontakt z firmą za pośrednictwem Messengera zamiast kontaktu telefonicznego (wg danych Facebooka).
By obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych miała sens
To mit, że media społecznościowe są skuteczne tylko w wybranych branżach, ale pod jednym warunkiem. Ta obecność musi mieć sens – być przemyślana, regularna, podporządkowana celowi i strategii. Pomożemy Ci wykorzystać możliwości, jakie dają media społecznościowe – tak żeby starania przekładały się na zyski. Co proponujemy?
-
Tłumaczenie postów do mediów społecznościowych
Dodatkowo dostosujemy tekst do zwyczajów kulturowych panujących w docelowym kraju. -
Prowadzenie wielojęzycznych profilów w mediach społecznościowych zgodnie ze strategią marketingową
Zyskasz spokój i pewność, że wszystko będzie poprawne i na czas. -
Językowa opieka nad Twoim fanpagem
I już nie będziesz bał się błędów w postach lub tego, że Twój chatbot nie będzie mówił wzorcową angielszczyzną. -
Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku
Informacje o Twojej działalności trafią do wybranej grupy docelowej, a Ty w tym celu nie będziesz musiał wykonać nawet jednego kliknięcia myszką.