Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Szybka wycena
Aby uzyskać ofertę na tłumaczenie możesz skorzystać z formularza wyceny lub też przesłać zapytanie pocztą elektroniczną na adres
info@intopolish.pl
Zwykle wycena tłumaczenia i odpowiedź zajmują nam ok. 30 minut.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Tak, ale zwykle na korzyść klienta. Cennik i kalkulator podają wartości orientacyjne.
Ostateczną cenę ustalamy po zapoznaniu się z tekstem do tłumaczenia.
Z reguły – w ok. 60% przypadków – oferujemy cenę niższą niż to wynika z cennika i kalkulatora. To dlatego, że analizujemy powtarzalność tekstu i na tej podstawie odpowiednio obniżamy cenę.
W ok. 25% przypadków jest ona dokładnie taka sama, a w ok. 15% przypadków – nieznacznie wyższa.
Tak, jeśli chcą Państwo otrzymać wiążącą ofertę.
Dlatego udostępniliśmy cennik i kalkulator. Dzięki temu klient może sam wstępnie wyliczyć cenę za tłumaczenie i porównać ją z innymi ofertami na rynku. Jeśli kwota wydaje się atrakcyjna, chętnie przygotujemy wiążącą ofertę.
Bez obaw, ponieważ przywiązujemy bardzo dużą wagę do tej kwestii. Nie jest dla nas problemem podpisanie umowy o poufności również na etapie wyceny, jeśli życzy sobie tego klient.
Podanie adresu mailowego jest konieczne, ponieważ wyślemy na niego odpowiedź na Twoje zapytanie z formularza. Nie wykorzystamy go w żadnych innych celach.
Koszt tłumaczenia obliczamy na podstawie liczby słów. W przypadku opracowania graficznego podstawą wyceny jest również poziom skomplikowania. Zawsze bierzemy pod uwagę powtórzenia słów i odpowiednio do ich liczby obniżamy koszt. Sczegóły w cenniku.
Pliki są bezpieczne dzięki szyfrowanemu połączeniu i pewnemu hostingowi.
Każda wycena jest realizowana przez nas osobiście, ponieważ oprócz objętości tekstu i specjalizacji znaczenie ma również poziom skomplikowania tekstu. W przypadku tłumaczenia plików PDF bierzemy też pod uwagę trudność przygotowania wersji edytowalnej.